Englishשירות צרכנים
אנחנו
המותגים שלנו
מוצרים
מידע מקצועי
מתכונים
צור קשר
דרושים

סנדויץ בריאות


כל אבות המזון בסנדביץ' אחד: חלבונים מהפסטרמה, פחמימות מורכבות מהלחם ושומנים טובים מהטחינה. ולקינוח -  מתיקותו העדינה של הפלפל הקלוי.

 

חומרים
2 פרוסות לחם אנג'ל100 קל
4 פרוסות פסטרמה 1% שומן
4 עלי חסה ערבית, טריים ושטופים (רצוי מלב החסה) 
פלפל אדום קלוי, קרוע לרצועות
כף טחינה
מלח ופלפל שחור גרוס טרי

 

אופן ההכנה:
מורחים שכבה של טחינה על שתי הפרוסות. מניחים מעל לסירוגין את פרוסות הפסטרמה, עלי החסה ורצועות הפלפל הקלוי. מתבלים במלח ופלפל.

פינת המשקיען: לשדרוג טעמה של הטחינה, ניתן להוסיף לה פטרוזיליה קצוצה (ו/או כוסברה לחובבי הז'אנר).

לפרטים נוספים על לחם אנג'ל 100לחץ כאן!


 

 


רוצים לדעת עוד על מחמצת שאור ?