לוגו אתר בטעינה
דלג לתוכן
אא

כריכים

כריך בריאות

כל אבות המזון בכריך אחד: חלבונים מהפסטרמה, פחמימות וסיבים תזונתיים מהלחם וחלבונים ושומנים מהטחינה. כל אלו יחד עם הפלפל הקלוי, מהווים ארוחת ביניים מזינה ומשביעה. 

רכיבים
2 פרוסות לחם עינן
4 פרוסות פסטרמה 1% שומן
4 עלי חסה ערבית, טריים ושטופים (רצוי מלב החסה)
פלפל אדום קלוי, קרוע לרצועות 
2 כפות טחינה גולמית
מלח ופלפל שחור גרוס טרי
אופן ההכנה
מירחו שכבה של טחינה על גבי שתי הפרוסות. הניחו על הפרוסה הראשונה את פרוסות הפסטרמה, עלי החסה ורצועות הפלפל הקלוי. תבלו במעט מלח ופלפל גרוס וסיגרו את הכריך. 

פינת המשקיען:
ניתן לערבב את הטחינה הגולמית עם קצת לימון ופטרוזיליה קצוצה.